gnome1 w AC

Artur Flinta aflinta w at.kernel.pl
Wto, 17 Lut 2004, 12:32:47 CET

Użytkownik Robert Grabowski napisał:
> Witam!
>
>    Jestem za gnome1 w ac, bo użyam mgt, ale czy nie dałoby się jakoś

I to jest jedyny powód? A jaka funkcjonalność mgt ma taką siłę trzymania
przy gnome1?

> wydzielić gnome1 od gnome2 za pomocą zmiany nazw pakietów. Aktualnie w

To jest chore, dla jednego pakietu?

> AC jest 52 pakiety zaczynające się od gnome- i tak naprwdę nie widaomo,
> co jest z gnome1, a co z gnome2. Co gorsza instalacja przez omyłkę

W zasadzie to mało co jest pod gnome1, które jest stare, nierozwijane i
powooooooolne.

> czegoś z gnome1 pociąga za sobą całą masę zależności ...

Czasem warto zrobić install -t - oszczędza to póxniejszych niespodzianek.

Pozdrawiam

	Artur

--
Well I've totally had enough of all your pretty, pretty speeches
Recieve your punishment expose your throats to my righteous