SPECS: XFree86.spec - updated to 4.3.99.903 - removed outdated man...

Fryderyk Dziarmagowski freetz w gmx.net
Wto, 17 Lut 2004, 14:25:36 CET

On Tue, 17 Feb 2004 14:16:43 +0100
Jakub Bogusz <qboosh w pld-linux.org> wrote:

> Aby na pewno? Działa tylko lokalnie?
> O ile dobrze mi się wydaje, to jest biblioteka kliencka umożliwiająca
> korzystanie z jakichś rozszerzeń i810 - czy można jej używać, żeby
> sprawdzić obecność tych rozszerzeń w X-serwerze i używać ich
> opcjonalnie?

xvideo motion compensation - dodaje rozszeżenie dla libXv,
wykorzystujące sprzętową kompensację ruchu w chipie i810

--
Fryderyk Dziarmagowski