SPECS: kdeadmin.spec - disable kcmlilo on ppc

Jacek Konieczny jajcus w bnet.pl
Wto, 17 Lut 2004, 14:30:06 CET

On Tue, Feb 17, 2004 at 02:23:17PM +0100, Bartosz Taudul wrote:
> Ale taki podział jest bez sensu na reszcie architektur.

Wcale nie. grub-shell nie jest ci do niczego potrzebny na maszynie gdzie
już gruba zainstalowałeś. Można nawet gruba instalować bez tego (np.
z dyskietki z innego źródła).

Pozdrowienia,
	Jacek