fonty - propozycja

Robert Grabowski Robert.Grabowski w 7bulls.com
Wto, 17 Lut 2004, 16:16:58 CET

Paweł Gołaszewski wrote:

> A co z fontami X-owymi? Też tak samo?

   Ja bym zostawił, tak jak jest ... w końcu chyba każdy wie, gdzie są
fonty do ixów ... W sumie, to zmiana XFree86-fonts na fonts-??? jest też
do przyjęcia jeżeli ustalona zostanie konwencja nazewnictwa pakietów z
fontami ...

pozdrawiam

--
Robert Grabowski   7bulls.com sp. z o.o.

email: Robert.Grabowski w 7bulls.com