SPECS: faqomatic.spec, bb4.spec, bannerfilter.spec - /home/service...

Paweł Gołaszewski blues w ds.pg.gda.pl
Czw, 19 Lut 2004, 09:21:08 CET

On Thu, 19 Feb 2004, Andrzej Augustynowicz wrote:

> Zostało ustalone niewiele, troche pakietow jest zmienionych na /srv.

Choć nie powinno. Zostały zmienione jeszcze *przed* ustaleniami i
dyskusją...

> W ac ma byc docelowo FHS 2.3, a skoro zmiana została zapoczątkowana to
> albo trzeba to skończyc albo wycofać.

wycofać. Razem z twoimi zmianami. I jako pokutę zrobisz to ;)

> Miło by było jakby wreszcie oficjalnie jakas decyzja zapadla...

Im więcej o tym czytam tym bardziej jestem pewien, że distro nie powinno
mieszać w /srv

--
pozdr.  Paweł Gołaszewski
CPU not found - software emulation...