control-center

Robert Grabowski Robert.Grabowski w 7bulls.com
Śro, 18 Lut 2004, 10:00:38 CET

Marcin Doliński wrote:
> [...]

xcursor-1.0.2-5
XFree86-common-4.3.99.902-4
XFree86-DPS-4.3.99.902-4
XFree86-libs-4.3.99.902-4
XFree86-modules-4.3.99.902-4
XFree86-OpenGL-libGL-4.3.99.902-4
XFree86-OpenGL-libs-4.3.99.902-4
xft-2.1.2-7
xrender-0.8.3-3

Paczki są tylko z główngo drzewka ... Instalowałem wszystko poldkiem,
przekompilowanych rzeczy mam niewiele (kilka modułóww do Perla) ...

> Poza tym pewnie najodpowiedniejszą listą dla niego jest pld-users-pl, od
> której powinien zacząć. pld-devel-pl to nie lista pomagająca w
> konfiguracji. Jakoś wszystkim działa bez problemów.

Być może, tylko, że dla mnie są to błędy w zależnościach lub
niekompletne pakiety i próbowałem dość na devel, gdzie są te błędy, aby
można było je poprawić. Pracuję na Ra, Ac postawiłem sobie w chroocie
dla testów. Narazie gnome wypada słabo:

- gnome-control-center uruchamiane poza gnom nie ma tych kilku ikonek,
co ciekawe control-center dostępne przez nautiliusa te ikonki posiada.
- gnome-control-center uruchamiany poza gnome sypie błędami przy
uruchamianiu i przy wejściu do zmiany tematu
- gnome-terminal uruchomiony poza gnome uruchamia się, ale nic nie można
w niego wpisać, tak jakby shell'a nie uruchamał
- samego gnome nie mogę uruchomić z gdm'a .. gdm się odpala, ale gnome
już nie ... krzyczy, że nie może otworzyć displaya :0.0 ... ręczne
uruchominie gnome-session wywala je ...

pozdrawiam i dziękuję za dotychczasową pomoc

--
Robert Grabowski   7bulls.com sp. z o.o.

email: Robert.Grabowski w 7bulls.com