PLD-doc/book/pl_book__instalacja/pl_instalacja__rescuecd.sec

Łukasz Gandecki 'gozda' gozda w pstryk.net
Wto, 17 Lut 2004, 21:15:22 CET

On Monday 16 of February 2004 23:35, paszczus wrote:
> Author: paszczus
> Date: Mon Feb 16 23:35:02 2004
> New Revision: 3338
>
> Modified:
>    PLD-doc/book/pl_book__instalacja/pl_instalacja__rescuecd.sec
> Log:
> - ping www.pld-linux.org

Hmm, szczerze to nie jestem pewien czy to jest taki dobry pomysł,
pld-linux.org zdarzają się pady. I wtedy user może być zdezorientowany.
Znacznie rzadziej pada np google.pl czy właśnie podane w orginale wp.pl.

A z moich doświadczeń powiem że sieć sprawdzam przez wydanie komendy host
domena . Wyklucza to opcję, że z serwerem dzieje się coś nie dobrego, albo że
ma zablokowane ICMP echo reply.

btw: Jeśli były jakieś problemy z moim kontem to przepraszam - wygasła mi
domena.
--
Pozdrowienia,          | JID: gozda pstryk net
Łukasz Gandecki 'gozda | http://pstryk.net