[info] dla osob, ktore duzo i czesto kompiluja...

Paweł Gołaszewski blues w ds.pg.gda.pl
Czw, 19 Lut 2004, 09:14:15 CET

On Thu, 19 Feb 2004, wrobell wrote:
> [...]
> i stracić możliwość czytania nagłówków?
> i np.:
> - programując w gtk+, jak dla mnie bez nagłówków ani rusz... :-\
> - analizując dlaczego dany pakiet się nie buduje też czasami
>   zaglądam do nagłówków

hmmm...
A może dostarczać nagłówki w dwóch wersjach?
Trochę killerskie, ale dzięki temu można mieć to co się chce...

--
pozdr.  Paweł Gołaszewski
CPU not found - software emulation...