control-center

Robert Grabowski Robert.Grabowski w 7bulls.com
Czw, 19 Lut 2004, 10:12:02 CET

wrobell wrote:
> On Tue, Feb 17, 2004 at 04:51:09PM +0100, Robert Grabowski wrote:
[...]
> przydałby się strace z tego...
>
>     wrobell <wrobell w ite.pl

Witam!

   Znalazłem przyczynę. control-center uruchamiane poza gnome szuka
ikonek tylko w /usr/share/pixmaps/. Nazwy tych ikon są zapisane w
plikach /usr/share/gnome/capplets/*.desktop.

    Doraźnie pomaga skopiowanie plików:
gnome-audio.png,
gnome-settings.png,
gnome-fs-directory.png,
gnome-globe.png
z /usr/share/icons/gnome/* do /usr/share/pixmaps.

   Problem pojawi się ponownie, jeżeli dojdzie kolejny plik *.desktop,
którego ikonki znowu nie będzie w /usr/share/pixmaps. Wydaje mi się, że
najlepszym rozwiązaniem będzie zmuszenie gnome-control-center do
szykania ikonków również w /usr/share/icons/gnome/*. Popatrzę w patche
nakładane w specu, być może któryś z nich coś psuje ...

pozdrawiam

--
Robert Grabowski   7bulls.com sp. z o.o.

email: Robert.Grabowski w 7bulls.com