dosemu: ERROR: cannot open /proc/cpuinfo

Karol Krenski pldmimooh w inf.sgsp.edu.pl
Pią, 20 Lut 2004, 11:44:27 CET

On Thu, Feb 19, 2004 at 11:13:03AM +0100, Łukasz Gandecki 'gozda' wrote:

> Cześć.
>
> Może po prostu dopisz usera z którego będziesz odpalał dosemu do grupy proc?

Czy nie lepszym, bezpieczniejszym wyjściem jest po prostu chmod 444
/proc/cpuinfo? - standardowo w PLD, nie u mnie, lokalnie. Czy te dane są
aż tak tajne żeby zabraniać użytkownikom ich przeglądania? Nie znam
całego /proc ale zdaje się nie wszędzie użytkownik powinien móc zajrzeć,
a po zmianie grupy będzie mógł.

mimooh