[AC] cvs-pserver

Pawel Wilk siefca w gnu.org
Pią, 20 Lut 2004, 03:09:19 CET

On Fri, Feb 20, 2004 at 01:39:53AM +0100, Marcin Krzyzanowski wrote:
[...]

> setgid failed: Operation not permitted

1. to jest zdalna odpowiedź cvspservera.

2. jeśli robisz cvspserver na userze 'cvs' to w CVSROOT/passwd
   po stronie serwera CVS każdego dodanego usera mapuj "na siłę"
   na usera cvs, (bez pustego odpowiadającego temuż pola w tym pliku).

3. chyba tak się dzieje bo jak pamiętam on próbuje stać się grupą users, w
   której nie jest. a robi to, ponieważ jest trochę do dupy i zlewa
   usawienia.

4. jeśli to inna konfiguracja niż taka, że to chodzi z usera 'cvs'
   to ja się nie wypowiadam, bo nie robiłem inaczej.

--
siefca