[Ra] PHP-nuke

Tomasz Rutkowski rennis w o2.pl
Pią, 20 Lut 2004, 13:21:16 CET

Jakub Bogusz wrote:

>IMO do usunięcia - dziurawa, jak wszystkie inne zresztą.
>
>To jest chyba główny powód nie włączania PHP-nuke - trzeba by to coś
>łatać co tydzień, albo i kilka razy w tygodniu.

Czyli jednym słowem nie opłaca się za niego zabierać.

A czy mógł by mi ktoś poradzić na czym postawić mały portal (strona
parafialna).
Musi być on bezpieczny i w miare prosty dla osób co będę wypełniać go
treścią.

Pozdrawiam.

--
"Głupota nie boli ludzi głupich za nich inni cierpią."
Tomasz Rutkowski - gg 1118937