SPECS: oregano.spec - working URL - this project is death :(

Paweł Gołaszewski blues w ds.pg.gda.pl
Pią, 20 Lut 2004, 15:27:59 CET

On Thu, 19 Feb 2004, Jacek [iso-8859-2] Rzęsista wrote:
> Oglądałeś eagle'a ? Co prawda program komercyjny, ale jest wersja free
> for non commercial use - ma tylko ograniczenie rozmiaru płytki i nie
> można rysować podschematów. Ogólnie jest to cały "kombajn" - schematic,
> pcb, autoruter :)  Polecam :)

Sęk w tym, że nie zależy mi na czymś do robienia obwodów drukowanych, ale
do obliczania ich. Autorouter jest mi na choinkę - potrzebuję coś w czym
wyklikam elementy obwodu (z jakimiś modelami elementów, najlepiej spice) i
wpuszcze to do spice do przeliczenia. Takie coś mi jest potrzebne.

AFAIK to eagle tego nie zrobi...

--
pozdr.  Paweł Gołaszewski
CPU not found - software emulation...