AC_REPLACE_GNU_GETOPT

Pawel Wilk siefca w gnu.org
Pią, 20 Lut 2004, 18:48:56 CET

co robić z takim czymś w configure.in ?

specfile: id-utils.spec

włażę ręcznie w źródła i robię aclocal; nie krzyczy.

buduję ze speca i dostaję:

+ aclocal
+ autoconf
configure.in:110: error: possibly undefined macro: AC_REPLACE_GNU_GETOPT
      If this token and others are legitimate, please use m4_pattern_allow.
      See the Autoconf documentation.
configure.in:111: error: possibly undefined macro: AC_REPLACE_OBSTACK

gdzieś znalazłem, że to zastępują przez:

-AC_REPLACE_GNU_GETOPT
-AC_REPLACE_OBSTACK
+AC_CHECK_FUNC(getopt_long, , [LIBOBJS="$LIBOBJS getopt1.o getopt.o"])
+AC_SUBST(LIBOBJS)
+AM_FUNC_OBSTACK

przy czym to AM_FUNC_OBSTACK nie jest też obecne..

(gdyby ktoś światły w problemie dorabiał to w SOURCES/id-utils-dirs.patch
 dokleić można, tam są poprawki qboosha i moje customizacje już porobione
 jeśli idzie o configure.in)

--
siefca