SPECS: oregano.spec - working URL - this project is death :(

Jacek Rzęsista jasio w jcentrum.net
Pią, 20 Lut 2004, 18:43:24 CET

Dnia pią 20. lutego 2004 15:27, Paweł Gołaszewski napisał:

> Sęk w tym, że nie zależy mi na czymś do robienia obwodów drukowanych, ale
> do obliczania ich. Autorouter jest mi na choinkę - potrzebuję coś w czym
> wyklikam elementy obwodu (z jakimiś modelami elementów, najlepiej spice) i
> wpuszcze to do spice do przeliczenia. Takie coś mi jest potrzebne.
>
> AFAIK to eagle tego nie zrobi...
A jednak - możesz się zdziwić ;)
http://www.cadsoft.de/cgi-bin/download.pl?page=/home/cadsoft/html_public/download.htm.en&dir=pub/userfiles/ulp
plik spice.zip :) (w-g opisu: ULP for generating a SPICE netlist).
Co Ci jeszcze potrzeba ? :)
--
Jacek Rzęsista
GG 61213