raid w instalatorze Ac

Tomasz Pala gotar w polanet.pl
Sob, 21 Lut 2004, 11:31:37 CET

On Sat, Feb 21, 2004 at 08:47:54 +0100, Michal Moskal wrote:

> Bo kiedyś był lash wbudowany w busybox a teraz jest normalny ash, który
> ma tę zaletę, że jak mu się wpisze bardziej skomplikowany potok to nie
> robi SEGV.

Jeszcze jedna rzecz - uruchamiam z bootdisk_net, a load_module chce
dyskietki. Żeby załadować np. reiserfs robię taki numer:
- tam, gdzie miałem swapa, tworzę / na reiserfs,
- z shella wołam installer-prep.
Jest prostsza metoda ratowania systemu? Mamy jakiś tryb rescue, który z
ładnego menu pyta, co nam _z sieci_ załadować, żeby sobie podmontować
dysk i chrootować się?

--
GoTaR <priv0.onet.pl->gotar>
http://vfmg.sourceforge.net/