SOURCES: monodoc.desktop (NEW) - desktop file

Tomasz Pala gotar w polanet.pl
Nie, 22 Lut 2004, 18:32:07 CET

On Sun, Feb 22, 2004 at 17:00:15 +0100, Andrzej Krzysztofowicz wrote:

> Niektore troche obsluguja.
> nazwa.svm, nazwa.png i nazwa.xpm to nie musi byc ta sama ikonka.

Wiem, dlatego powinno się podawać explicite plik. freedesktop mówi, że
jeśli nie jest podana bezwzględna ścieżka, to algorytm wyszukiwania jest
zależny od implementacji, czyli nieokreślony.

> A to wlasnie moze byc dobry pomysl. Tylko gdzie te ikonki powinny lezec ?
> W ~/ ? W /etc ?

Oryginały w /usr/share/pixmaps, przekonwertowane w ~/.pixmaps albo
~/.icons, nie pamiętam różnicy między tymi lokalizacjami.

--
GoTaR <priv0.onet.pl->gotar>
http://vfmg.sourceforge.net/