SOURCES: monodoc.desktop (NEW) - desktop file

Tomasz Pala gotar w polanet.pl
Nie, 22 Lut 2004, 20:37:37 CET

On Sun, Feb 22, 2004 at 19:47:34 +0100, Andrzej Krzysztofowicz wrote:

> Nie podoba mi sie trzymanie ikonek w ~/. Wolalbym jakas inna lokalizacje.
> Tyle, ze musialby je tam wrzucac admin. A w ~/ tylko te, ktorych admin nie
> wrzucil gdzie nalezy.
>
> /var/pixmaps ?
> /etc/pixmaps ?

Jeśli generowane przez admina to prędzej /var - tylko jaki mechanizm do
tego? Automatyczna konwersja z /usr/share/pixmaps/*.png na
/var/pixmaps/*.xxx przy instalacji WM-a wymagającego *.xxx? A co z
programami doinstalowanymi później? Każdy nie może wołać generatora...
~/ ma tę zaletę, że user sobie generuje podczas startu aktualne ikonki.

--
GoTaR <priv0.onet.pl->gotar>
http://vfmg.sourceforge.net/