SOURCES: monodoc.desktop (NEW) - desktop file

Tomasz Pala gotar w polanet.pl
Nie, 22 Lut 2004, 21:07:43 CET

On Sun, Feb 22, 2004 at 20:54:18 +0100, Michal Moskal wrote:

> cron.weekly?

Trochę rzadko. Jak instaluje się program, to zazwyczaj po to, żeby go od
razu używać. Wychodziłoby, że z każdym instalowanym programem... -
głupio. Mi inaczej niż przy starcie WM-a nie widzi się.

--
GoTaR <priv0.onet.pl->gotar>
http://vfmg.sourceforge.net/