XML, HTML i polska odmiana

Paweł Sakowski pawel w sakowski.eu.org
Pon, 23 Lut 2004, 19:53:53 CET

> Oczywiscie w HTML-u, natomiast do HTML-a/-u sa jednakowo poprawne.
> (I deklinacja l.p. r. meskiego dla rzecz. niezywotnych)

Jest tendencja, żeby różne przypadki miały różne formy. Na przykład:
poprawne są formy "te postaci" i "te postacie", ale preferowana jest ta
druga forma, dla odróżnienia od "tych postaci", "w postaci" i "nie ma
postaci".

| Paweł Sakowski <pawel w sakowski.eu.org>            Never trust a man  |
|                            who can count up to 1023 on his fingers.  |