XML, HTML i polska odmiana

Pon, 23 Lut 2004, 20:45:39 CET

Mariusz Mazur wrote:

> Rozwiń skrót. Do Systemu, więc do cvsu :)
> Problem z htmlem. Do lengłydża, do lengłydżu :)
> (oczywiście tworzę, ale jakoś przy skrótach staram się brać pod uwagę
> rozwinięcie i chyba mam rację)

Language = jezyk, wiec moze do jezyk_a_ ?
Ale z drugiej strony nie znam innych skrotowcow zakonczonych na L z taka
odmiana: nikt chyba nie mowi do PRL-a, PZL-a, PZWL-a.
Z kolei do Perl_a_.

Czyli co, zamieniac na XML-a/HTML-a ? (choc mi sie ta forma mniej podoba)

Bo z dugiej strony "w XML-u" i "do XML" (bez odmiany) wyglada dziwnie.

  phone (48)(58) 347 14 61