skrypty builderów (Re: distfiles.pld-linux.org aka ep09 - prosba o instalacje)

Jakub Bogusz qboosh w pld-linux.org
Pon, 23 Lut 2004, 23:25:39 CET

On Mon, Feb 23, 2004 at 11:10:03PM +0100, Michal Moskal wrote:

> Kolega chyba o czym innym -- nie jest synchronizowane. Idę zrobić cvs
> up na df.

To się podepnę - jak/kiedy są synchronizowane skrypty builderów Ac?

Jakiś czas temu w skrypcie do generowania queue.html wyciąłem
zapisywanie komentarzy do pliku (wydłużają i tak duży plik),
a w skryptach działających z crona na builderach binarek dodałem
"umask 022" (co jest istotne w przypadku uruchamiania/restartowania
crona po starcie systemu, jeśli root ma inną umaskę).
Zmiany te chyba nadal są tylko w cvs-ie...