[Ac] Mysz USB, rc-scripts/hotplug i jajka 2.6.x

Artur Flinta aflinta w at.kernel.pl
Pon, 23 Lut 2004, 23:44:55 CET

Witam!

Podczas startowania kompa z zainstalowanym hotplugiem wywal mi komunikat
o błędach ładowania modułu mousedev, nie dziwne to, bo takowego nie
zlokalizowałem, jest natomiast usbmouse. Moje pytanie dotyczy tego, czy
ja mam coś nie tak w swojej konfiguracji która ma jakieś zaszłości z
testowych jajek 2.5.x, czy też nasze hotplug / amoże i rc-scripts nie
przewidują innej nazyu modułu myszy? Co ciekawe modprobe.conf wygenrwane
automatem, też ma mousedev zamiast usbmouse.

Pozdrawiam

    Artur