SPECS (DEVEL): nautilus.spec - updated BRs and Rs, strict internal...

Artur Flinta aflinta w at.kernel.pl
Wto, 24 Lut 2004, 21:21:01 CET

Użytkownik Fryderyk Dziarmagowski napisał:

>sugerujesz, że ktoś może zacząć budowanie GNOME od nautilusa?
>wyraźnie Ci się nudzi. zwróć uwagę na nazwę brancza.

Chmm......, ja tak robię, gdzy chcę całe GNOEM przebudować :) Wtedy
ładnie mi wywala czego mi jeszcze brakuje, a jak się sypie przy
budowaniu, to wiem jakiego BR'a brakowało.

Pozdrawiam
       Artur