[rpm] jak ten cudak rozpoznaje architekture?

Jakub Bogusz qboosh w pld-linux.org
Wto, 24 Lut 2004, 21:40:42 CET

On Tue, Feb 24, 2004 at 09:29:33PM +0100, Paweł Sikora wrote:

> jak dla mnie nie do konca, bo medialne aplikacje przeznaczone
> na desktop traca przez to sse i korzystaja tylko z mmx.

Że co?
Jeśli wykrywają w runtime, to mogą mieć używać czegokolwiek
(podwójny kod wybierany w zależności od CPU).
Jeśli wybór jest tylko w czasie kompilacji - to pakiety i686 nie
obsługują MMX.