SPECS (DEVEL): nautilus.spec - updated BRs and Rs, strict internal...

Marcin Krzyzanowski krzak w linux.net.pl
Wto, 24 Lut 2004, 21:46:46 CET

W liście z wto, 24-02-2004, godz. 21:24, Fryderyk Dziarmagowski pisze:

> ja zaglądam do configure.* ;)

a czy BR nie powinien byc odzwieciedleniem tego co jest w zaszyne
configure ?

--
[ HomePage http://krzak.linux.net.pl ]
[ PLD      http://www.pld-linux.org  ]