SPECS: sysdiag.spec - added devel subpackage

Jakub Bogusz qboosh w pld-linux.org
Śro, 25 Lut 2004, 00:21:56 CET

On Tue, Feb 24, 2004 at 08:27:01PM +0100, Adam Gołębiowski wrote:

> No właśnie. Tak się mocno zastanawiałem, czy ten pakiet rzeczywiście
> jest potrzebny. Ktoś mógłby jakoś skomentować?

Nie ma żadnego sensu, te rzeczy powinny być noinst_ w Makefile.am.
libsysfs.a mamy w sysfsutils.spec, libtdb.a w tdb.spec.
tdbdump i tdbtool też do wywalenia - są w pakiecie tdb.

Ponadto:
- w manualu jest ścieżka do bazy, ją też trzeba uaktualnić w łacie paths
- gdbm to bzdura, nie jest do niczego używany - trzeba wyciąć
  z globalnego linkowania (tylko testowe programy tdbspeed i tdbtest go
  używają - można ich w ogóle nie budować)
- można się zastanowić nad użyciem systemowych dzielonych bibliotek sysfs
  i tdb
  (jak dodawałem ten pakiet to libsysfs za bardzo się różniła od wersji
  systemowej - może już tak nie jest)