skrypty builderów (Re: distfiles.pld-linux.org aka ep09 - prosba o instalacje)

Jakub Bogusz qboosh w pld-linux.org
Śro, 25 Lut 2004, 10:48:20 CET

On Tue, Feb 24, 2004 at 06:51:12PM +0100, Mariusz Mazur wrote:

> make-request.sh -b 'ac-src ac-*' --cvsup
>
> (ac-* się rozwija tylko do binarnych builderów, temu osobno ac-src jest)

Spróbuję... najwyżej sobie potem poczeka aż ktoś naprawi, bo mam dostęp
tylko do części builderów binarek ;>

Swoją drogą to "ac-*" (także domyślne, jak się nie poda żadnego -b)
powoduje problemy w make-request.sh - spróbujcie wysłać zlecenie mając
w aktualnym katalogu plik o nazwie zaczynającej się od "ac-".