[fonty] megapack...

Roman Werpachowski roman w cft.edu.pl
Śro, 25 Lut 2004, 11:31:39 CET

On Tue, 24 Feb 2004, Paweł Sikora wrote:

> http://grsites.com/fonts/
>
> "Disclaimer: Fonts found on this site were not created by the webmaster.
>  They were obtained from various sources on the internet that labeled them
>  as "freely distributable". If you should discover fonts in this collection
>  which you recognize as copyrighted, please email the webmaster immediately
>  so that they may be removed."
>
> http://spoonware.org/getit.perl
>
> mysle, ze pokazny zbior fontow TTF moglby byc glosem
> na TAK przy wyborze PLD na biurka. jak myslicie?

Myślę, że dobrze by było zrobić wybór (tylko najlepsze fonty). Jeżeli po
instalacji w systemie pojawi się 100 fontów, z których 20% będzie się
nadawało do użytku, to nie będzie z tego pożytku. Gdyby np. była w tym
zbiorze porządna Verdana (ta co jest w fonts-Type1-ulT1mo nie ma "ł"), to
byłoby fajnie.

Roman Werpachowski

--
Centrum Fizyki Teoretycznej PAN