[rpm] naruszenie ochrony pamieci...

Paweł Sikora pluto w ds14.agh.edu.pl
Śro, 25 Lut 2004, 12:10:04 CET

zdawalo mi sie, ze to przez moje zabawy z pentium3,
ale zrobilem rpmbuild --rebuild ../SRPMS/rpm-4.3-0.20040107.7
i sie nie przebudowal, czyli cos w systemie sie skisilo.

Błędy budowania RPM-a: Nie znaleziono pliku poprzez
glob: /home/users/pluto/tmp/rpm-4.3-root-pluto/usr/lib/rpm/i?86*
                       Nie znaleziono pliku poprzez
glob: /home/users/pluto/tmp/rpm-4.3-root-pluto/usr/lib/rpm/athlon*

pliki sie nie pojawily, bo oczywiscie sktypr installplatform sie wyklada,
bo korzysta z rpm z buildroota, ktory robi kuku.

--
The only thing necessary for the triumph of evil
  is for good men to do nothing.