libgda

Grzegorz Goławski grzegol w pld-linux.org
Śro, 25 Lut 2004, 23:10:30 CET

W liście z śro, 25-02-2004, godz. 22:40 +0100, Artur Flinta napisał:

> Niespecjalnie sledziłem ten watek, ale odnośnie błedów sgmla to miałem
> coś takiego, że w /etc/sgml/catalog miałem wpisaną linię z
> nieistniejącym, lub też nie przynależącym i przestarzałym plikiem z
> openjade 1.4 czy jakoś tak. Ot taka luxna sugestia.
Chyba nie to, bo u mnie wszystkie pliki wymienione w /etc/sgml/catalog
istnieją.
Spróbuj może przebudować libgda.spec u siebie. Jeżeli będziesz budował z
-r DEVEL to zamien w specu --disable-gtk-doc na --enable-gtk-doc.

--
Grzegorz Goławski <grzegol w pld-linux.org>