SPECS: gnome-cups-manager.spec - remove cc-applet subpackage as it...

Fryderyk Dziarmagowski freetz w gmx.net
Śro, 25 Lut 2004, 23:51:14 CET

On Wed, 25 Feb 2004 23:19:07 +0100
Marcin Krzyzanowski <krzak w linux.net.pl> wrote:

> a co bylo w sensie dostarczac pakiet nazwany applet ktory zadnego
> apletu
> nie zawiera i jedyne co zawieral to jeden plik .desktop bedacy
> cappletem
> gnomowym ?

w sensie było żeby konfiguracja drukarki dostępna była z gnomecc. w
sensie było, żeby był to osobny pakiet, żeby nie narzucac niepotrzebnych
requires. w sensie było, że jak komuś się nie podoba, że dorobiłem taki
dodatek to się nie doczepi bo nie musi go instalować.
w sensie jest także, że skoro katalog należy do pakietu control-center
to inny pakiet, którgo pliki rezydują w tym katalogu wymagają
nadrzędnego pakietu.
Nie było moim celem wprowadzanie w błąd poprzez nazwanie pakietu
apletem. Nazwa odzwierciedla miejsce i sposób wywołania, a nie jego
konstrukcję.

--
Fryderyk Dziarmagowski