libgda

Grzegorz Goławski grzegol w pld-linux.org
Czw, 26 Lut 2004, 15:36:46 CET

W liście z czw, 26-02-2004, godz. 09:05 +0100, Artur Flinta napisał:

> [aflinta w dzpwork SPECS]$ rpm -q sgml-tools openjade gtk-doc
> sgml-tools-1.0.9-19
> openjade-1.3.3-0.pre1.6
> gtk-doc-1.1-1.1
Przyczyną całego zamieszania jest gtk-doc. Ja mam wersję 1.2, która
różni się od wersji 1.1 m.in. tym, że zwraca kod wyjścia taki jaki zwóci
wykonywany program (w tym przypadku openjade). U ciebie pewnie ta
dokumentacja też się nie przebudowała, tylko że gtk-doc zignorował to i
nie przerwał działania.
Jakbyś mógł to wystaw gdzieś buildloga z budowy libgda.

--
Grzegorz Goławski <grzegol w pld-linux.org>