skrypty builderów

Paweł Gołaszewski blues w ds.pg.gda.pl
Czw, 26 Lut 2004, 16:03:17 CET

On Tue, 24 Feb 2004, Sergiusz Pawlowicz wrote:
> 1. Już widzę jak Każdy(tm) przy nich grzebie.
> 2. Już widzę jak RM(tm) ręcznie analizuje kod w pythonie.

W RA przed każdym upgrade automatyki miałem zarezerwowane dużo czasu +
przejrzenie diffa.
Tak, robiłem to i byłoby dziwne, gdyby automatyka w AC szła
bezwarunkowo... To _musi_ być robione ręcznie po zaakceptowaniu przez
zajmującego się builderami (czyli tak naprawdę RM-a, bo automatyka musi
być jednolita wszędzie...)

--
pozdr.  Paweł Gołaszewski
CPU not found - software emulation...