SPECS: prosilla.spec (NEW) - initial version

Jan Meizner jm w pa103.nowa-wies.sdi.tpnet.pl
Czw, 26 Lut 2004, 20:58:13 CET

Witam!

On Thu, 26 Feb 2004, Paweł Gołaszewski wrote:

> Żaden.
To w takim razie postaram się pilnować na następny raz. Dziękuje za
odpowiedź. Zmyliłem się trochę polem Epoch w template.spec na którym
bazowałem, ale już będę wiedział żeby je wyciąć jak bym coś następnego
pisał.

Pozdrawiam
Jan Meizner
jm w pld-linux.org