[AC] pdksh-5.2.14-31

Lukasz Marciniak lukasz w ibi.pl
Pią, 27 Lut 2004, 18:40:02 CET

Tomasz Pala wrote:

> Chyba nie. coreutils ma provides fileutils, a ktoś może chcieć używać
> starych wersji.

Chyba slusznie jest tylko jedno ale ;-)
fileutils w AC nie ma, wiec jak ktos chce zainstaowac pdksh, to dostaje
informacje, ze potrzebuje pakietu, ktorego na ftp-ie nie ma. A nie
koniecznie musi wiedziec, ze pakiet coreutils wogole istnieje.
Ja nie wiedzialem, wiec sciagnalem z RA fileutils i wystko niby bylko
ok, tylko jakis kolejny pakiet (nie pamietam w tej chwili jaki) zarzadal
coreutils. Wiec ja mu rpm -ihv coreutils, a on mi na to same konflikty.
Pewnie trzeba bylo Uhv, ale nie wiem czy by przeszlo? Ja dalem -e
--nodeps fileutils; -ihv coreutils

Pozdrawim,
Lukasz