AC i...

robert j. wozny speedy w ziew.org
Pią, 27 Lut 2004, 13:58:35 CET

Quoting undefine w aramin.net:

> dopiero dzisiaj po przepychankach z STL-em udalo sie go pchnac
> jak na razie sie na i686 wywalil(hgw why), na reszcie jeszcze leci
> budowanie...
> dwa dni temu sie na ac-sparc z ftp zbudowal bez problemow, wiec jak
> teraz sie posypie.. to nie wiem(wina czegos z ready). A jak tylko na
> i686 sie posypie to znaczy ze cos nie tak z RM-em i builderami... :>

cos nie tak z builderami jest.

> na ac-alpha i ac-amd64 nie ma OO i nie bedzie bo chyba jeszcze nikt tego
> nie zrobil... pozatym brak odpowiednio szybkich maszynek.

amd64 jest dosc szybki... brakuje odpowiedniej motywacji ?

> na ac-ppc... miejsce jest na styk, kolejka ogromna wiec pewnie cos do
> tego czasu sie wysypie. A builder to w tej chwili b50-ka ktora byla
> niewiele szybsza od aresa... :>

bo... wydaje sie ze honej cos mowil o maszynie jakies nowej ...
bo... wydaje mi sie, ze gausus mowil cos o maszynie....

> a tak pozatym to ja sie nie znam ;)

to tak jak ja...

--
robert j. wozny
... Zycie biegnie wahadlowym ruchem miedzy bolem i nuda,