AC i...

undefine@aramin.net undefine w aramin.net
Pią, 27 Lut 2004, 14:32:44 CET

On Fri, Feb 27, 2004 at 02:27:48PM +0100, Jarosław Kamper wrote:

> Zapisano: /home/users/jack/rpm/RPMS/openoffice-1.1.0-0.6.6.athlon.rpm
no i?
powszechnie wiadomo ze oo sie buduje. na sparcu/ppc/athlonie/...
Mowilem o builderach...
teraz mam zapuszczone budowanie w srodowisku buildera sparcowego na
koncie builder2 - jak sie zbuduje to znaczy ze cos nie tak z automatyka
i watkami. Czyli trzeba bedzie wpuscic qboosha jako tego najmadrzejszego
co sie zna ;)

> 1.1.0-0.6.5 jest na ftp.pld-linux.org/people/jack/OO-Ac-athlon/
ziew. czy ktos sie pytal o samodzielne kompilaty? :P
w kazdej chwili moge pobudowac OO na intelowskie/amd32 arch i wystawic,
tylko.. nie o to chyba chodzi. mowa o dystrybucji.

--
Andrzej Dopierała
Prywatnie.