[AC] pdksh-5.2.14-31

Lukasz Marciniak lukasz w ibi.pl
Pią, 27 Lut 2004, 22:55:29 CET

Paweł Gołaszewski wrote:

> Od tego jest poldek.

Moze i tak, ale poldek bez pdksh nie bardzo chcial sie zainstalowac. A
caly problem wzial sie stad, ze instalowalem sobie chroot-a pod Fedora w
ktorej poldka niestety nie ma. Wiec grzecznie sciagnalem pakiety z ftp-a
i zaczalem po kolei instalowac rpm-em wedlug tego co mi zwrocily
Requires. Teoria mowi ze to powinno sie udac ;-)

Pozdrawiam,
Lukasz