Pentium3 w RPM

Paweł Sikora pluto w ds14.agh.edu.pl
Pią, 27 Lut 2004, 23:23:18 CET

On Friday 27 of February 2004 22:25, Paweł Sakowski wrote:

> Gdzie mogę poczytać o wyższości -march=pentium3 nad -march=i686?
> Warto przebudowywać pół systemu?

spora czesc aplikacji graficznych, audio/video, gmp, LTI-LIb
i jeszcze pewnie kilka innych ma optymalizowane procedury pod MMX i SSE.
czesc z nich rozponaje w trakcie uruchomienia typ procesora
(np. mplayer z opcja runtime detect) i korzysta z najodpowiedniejszych
procedur, ale czesc prowadzi detekcje tylko na etapie kompilacji.

ponadto -march=pentium3{4} -mfpmath=sse powoduje, ze zmiennoprzecinkowe
operacje na liczbach float{double) wykonyawne na jednostce mmx,
co jest delikatnie szybsze niz molestowanie jednego kooprocesora.

i to chyba w zasadzie tyle.

--
The only thing necessary for the triumph of evil
  is for good men to do nothing.