Pentium3 w RPM

undefine@aramin.net undefine w aramin.net
Sob, 28 Lut 2004, 08:14:13 CET

On Sat, Feb 28, 2004 at 12:43:24AM +0100, Paweł Sikora wrote:

> wszystkie procki intela z jadrem p3 maja sse.
> sse ma takze athlon-xp (nie wiem jak zwykly athlon).
[undefine w uc undefine]$ egrep "vendor|model|flags|cpu" /proc/cpuinfo
vendor_id       : AuthenticAMD
cpu family      : 6
model           : 2
model name      : AMD Athlon(tm) Processor
cpu MHz         : 598.861
cpuid level     : 1
flags           : fpu vme de pse tsc msr pae mce cx8 apic sep mtrr pge mca cmov pat pse36 mmx fxsr syscall mmxext 3dnowext 3dnow

czyli zwykly athlon nie ma.

--
Andrzej Dopierała
Prywatnie.