SOURCES: monodoc.desktop (NEW) - desktop file

Tomasz Pala gotar w polanet.pl
Sob, 28 Lut 2004, 13:46:14 CET

On Mon, Feb 23, 2004 at 13:05:00 +0100, Paweł Gołaszewski wrote:

> Raczej mi się nie wydaje. Starsze programy mogą przychodzić z czymś takim.

Niestety, nie da rady. Dorobię obsługę LegacyMixed dla określeń
zawierających przynajmniej region (np. ru_RU[.KOI8-R]), ale to wszystko.
Problem polega na tym, że uzyskać enkoding mogę tylko przez langinfo, a
to z kolei wymaga prawidłowego locale. Jednak samo lang bez _region[...]
nie jest prawidłowym locale:

~: locale -a | grep pl
pl_PL
pl_PL.iso88592

czyli nie ma możliwości uzyskania kodowania dla zapisu Name[pl]=łąśćżźć,
musi być minimum Name[pl_PL]=łąśćżźć.

--
GoTaR <priv0.onet.pl->gotar>
http://vfmg.sourceforge.net/