SOURCES: monodoc.desktop (NEW) - desktop file

Tomasz Pala gotar w polanet.pl
Sob, 28 Lut 2004, 14:28:39 CET

On Sat, Feb 28, 2004 at 14:09:04 +0100, Paweł Sakowski wrote:

> Czytając locale nie masz gwarancji uzyskania kodowania zgodnego z
> tabelką freedesktop. Na przykład u mnie:
>
> $ echo $LANG;locale charmap
> pl_PL
> UTF-8

Jakie to ma znaczenie? freedesktop mówi tylko o zmiennych LC_*, stąd
wyjście określam przez :locale, dopóki ktoś explicite nie zażąda innego
kodowania. Ale żeby tego używać, wewnętrzną reprezentacją wszystkich
ciągów musi być UTF. Stąd jeśli .desktop ma Encoding=LegacyMixed, to
muszę uzyskać nazwę encodingu dla danego [lang], a to bez [..._country]
jest niemożliwe w sytuacji obecnej, gdy lang nie jest poprawnym locale.

--
GoTaR <priv0.onet.pl->gotar>
http://vfmg.sourceforge.net/