freespace@ep09

undefine@aramin.net undefine w aramin.net
Nie, 29 Lut 2004, 10:21:09 CET

On Sun, Feb 29, 2004 at 10:13:04AM +0100, robert j. wozny wrote:

> w swoim katalogu mam jeszcze sporo miejsca (bind jest dosc dobrym narzedziem)
ukhm.. to ja juz sie nie znam. na zewnatrz chroota jakos nie mam
dostepu.. :>

> swoja droga... W AC/Test Ac/Ready, Ra/Test, Ra/Ready jest jakies 8G
> zajetego... do przerzucenia, wyczyszczenia ?
pytaj mi sie a ja ci sie :>
tutaj niestety RM-owie musza sie wypowiedziec...
ac/ready automatycznie tykac raczej nie mozna - w tej chwili oo tam lezy
;)

btw - widze ze sie zrobilo kilkaset mega wolnego... wiec moze chociaz do
momentu przybycia averniusza starczy...

--
Andrzej Dopierała
Prywatnie.