SPECS: global.spec - dear file-fetcher.pl, please tell me now, wha...

Pawel Wilk siefca w gnu.org
Nie, 29 Lut 2004, 13:04:38 CET

On Mon, Feb 23, 2004 at 11:58:12PM +0100, Paweł Żurowski wrote:

> co prawda file-fetcher.plem nie jestem, ale pomogloby zmiane praw pliku
> na o+r... szkoda, ze ftp sam tego nie robi...

ano, przynajmniej po poprawkach powie, że nie ma access do pliku, ale
zadołyby się żeby Jakiś(tm) admin dodał umask do tej sekcji konfiguracji
serwera FTP to już przy wrzucaniu będzie m'kay.

--
siefca