Pentium3 w RPM

Paweł Sakowski pawel w sakowski.eu.org
Nie, 29 Lut 2004, 15:58:49 CET

> ponadto -march=pentium3{4} -mfpmath=sse powoduje, ze zmiennoprzecinkowe
> operacje na liczbach float{double) wykonyawne na jednostce mmx,
> co jest delikatnie szybsze niz molestowanie jednego kooprocesora.

Pewnie zależy od konkretnego przypadku, ale zrobiłem mały test (dwa
programy robiące masowe obliczenia na floatach) i okazało się, że
dodanie -mfpmath=sse powoduje _spowolnienie_ działania programu o ok.
7%.

| Paweł Sakowski <pawel w sakowski.eu.org>            Never trust a man  |
|                            who can count up to 1023 on his fingers.  |