SOURCES: monodoc.desktop (NEW) - desktop file

Tomasz Pala gotar w polanet.pl
Nie, 29 Lut 2004, 16:45:46 CET

On Sun, Feb 29, 2004 at 16:32:51 +0100, Jakub Piotr Cłapa wrote:

> Hehe... właśnie się zastanawiałem jak to zostanie odczytane i zgodnie z
> obawami nie wypowiedziałem się jasno (ale jak tu zawrzeć tyle treści w
> jednym zdaniu? ;). Propaganda propagandą, ale musisz przeznać, że
> śmieszny (no i licencje ma ciekawą). :]

Tylko trochę niekonsekwentny (albo jakoś niedokładnie obejrzałem) - pod
koniec ten koleś napisał dziewczynie program w pythonie czy perlu, że na
pierwszy rzut oka nie wiedziała, co on robi i musiała uruchomić? ;)

--
GoTaR <priv0.onet.pl->gotar>
http://vfmg.sourceforge.net/