SOURCES: monodoc.desktop (NEW) - desktop file

Nie, 29 Lut 2004, 19:22:54 CET

=?iso-8859-2?Q?Pawe=B3?= Sakowski wrote:
> [...]
    ^^^^^^

> $ cat > $HOME/bin/less-ascii
> #!/bin/sh
> LESSCHARSET=ascii less "$@"
> $ chmod 700 $HOME/bin/less-ascii
> $ export PAGER=$HOME/bin/less-ascii

Nie, bo to zaklada wszedzie us-ascii. A ja chce poczte w iso-2 tym czytac.
I polskie many ogladac.
A w RH jak jest tekst w latin-2, i konsola nie-UTF to sie nie da.
Niezaleznie od ustawien.

> Natomiast The Right Thing(tm) byłoby nauczyć lessa locale.

Kiedy wg. dokumenatcji umie. Tylko cos kulawo.

  phone (48)(58) 347 14 61