mmazur! nie puszczaj pakietow.

robert j. wozny speedy w eu11.ziew.org
Czw, 1 Sty 2004, 13:26:55 CET

Quoting Mariusz Mazur <mmazur w kernel.pl>:

> Moja szklana kula ma kaca, a jakoś ominął mnie mail w którym jeden z adminów
> ep09 napisał, żeby nie wysyłać zleceń.
> A zaraz. Przecież żaden z was nic takiego nie napisał.

1. motd:
---
ep09 jeszcze nie produkcyjna - proszę się wylogować!

Dostęp tylko dla upoważnionych maszynistów. Pasażerów
uprasza się o trochę cierpliwości.
---

Mazur, jak tak Ci zalezy na rozpieprzeniu wszystkiego, to lepiej
odejdz do Tomasza K.

widziales gdzies majl, ze ep09 jest juz produkcyjne?

--
robert j. wozny
... Zycie biegnie wahadlowym ruchem miedzy bolem i nuda,