Lokalizacja XFce4

Daniel Mróz beorn w alpha.pl
Pią, 2 Sty 2004, 10:22:53 CET

Czesc

Tydzien temu wyslalem na pld-users-pl informacje o wykonaniu oraz
poprawkach polskiego tlumaczenia w srodowisku XFce4. Do dnia
dzisiejszego nie otrzymalem zadnych negatywnych informacji na temat tych
poprawek uznaje zatem, ze zostaly one zaakceptowane przez uzytkownikow.

Wszystkie pliki .po oraz .mo znajduja sie w tej paczce:

	 http://www.cyberdeck.pl/xfce4-pl.tar.bz2

Zmiany z grubsza sa opisane w pliku tekstowym.

Poprawki byly robione do wersji 4.0.2 XFce, ale podejrzewam, ze nie
bedzie wiekszych problemow z dolaczeniem ich do pakietow w wersji
bedacej obecnie w Ac (4.0.1).

Jesli sie przydadza, feel free to use it. Poprawki oczywiscie rozesle
takze autorom poszczegolnych programow.

P.S. Udalo mi sie ugettekstowic pozostale pluginy. Cale XFce4 gada teraz
do mnie po polsku. Niestety, narazie nie moge udostepnic poprawek gdyz
wymagaja one zmian w plikach .ac i .am, a autoconf i automake to dla
mnie czarna magia po turecku (dokonywalem zmian bezposrednio w config.h
i Makefile). Jesli znajdzie sie ktos chetny do pomocy, bede wdzieczny za
kontakt.

Pozdrawiam
Beorn

Daniel `Beorn' Mróz      <beorn w alpha.pl>       http://127.0.0.1/beorn
GCS/E d+(pu) s: a-@ C++++ UL++++$ P+++ L+++ E--- X W+++ N++ o? K- w---
O  M-  V-  PS  PE- !Y PGP t- 5- R tv-- b+ DI++ D+++ G++ e  h!  r--  y+